Postanite jedan od nas – postanite naš auditor
ADRIACERT trenutno ne zapošljava nove djelatnike, ali imamo potrebu za angažmanom kvalitetnih vanjskih suradnika, koji bi željeli i mogli postati naši auditori ili stručnjaci za provođenje audita, edukacija i raznih stručnih analiza.
Ukoliko imate visoku stručnu spremu i radnog iskustva barem 5 godina, te položen ispit za auditora za neku od ISO normi, te također posjedujete određeno savjetničko ili auditorsko iskustvo, tada svakako dostavite vaš upit na mail adresu: adriacert@adriacert.hr.
Temeljem vašeg upita dostaviti ćemo vam uputstvo što nam sve trebate dostaviti kako bismo vas mogli imenovati našim auditorom ili stručnjakom za određeno područje.
Veseli nas suradnja sa vama.
Vlastiti certifikacijski biznis
Ukoliko želite u svojoj zemlji pokrenuti vlastiti certifikacijski biznis, imate znanja i auditorske kompetencije nudimo vam mogućnost da vrlo brzo krenete u posao.
Možemo uspostaviti suradnju na sljedeći način:
Prodaja i certificiranje
Ukoliko ste do sada radili kao auditor, a želite više od toga, možete postati naš ugovorni certifikacijski partner tj. lokalni certifikacijski ured u svojoj zemlji (mikro ili mala tvrtka), te raditi sa svojim auditorima.
Vi svoj auditorski posao radite kao i do sada (uz aktivnost prodaje). Adriacert vašim klijentima izdaje certifikate.
Vi i svaki od vaših auditora dobit ćete pristup u našu softversku platformu i unijeti svoje auditorske nalaze izravno u softver.
Vaš dio procesa je pronalaženje novih klijenata (prodaja) i auditiranje. Nema nikakvih ulaznih troškova za pokretanje ovog modela suradnje.
Ukoliko vas ovakav model suradnje interesira, javite se: adriacert@adriacert.hr
Franšiza (end-to-end model)
DOBAR FRANŠIZNI PARTNER JE ČUVAR BRENDA
U slučaju potpisivanja ugovora o franšizi s Adriacertom, tada imate cijeli proces certifikacije, koji provodite na našoj cloud softverskoj platformi od početka do kraja (end-to-end model). Dobivate puni pristup našoj dokumentaciji i vlastitoj instanci softvera za koji imate prava lokalnog administratora i vidite sve svoje projekte i sve svoje auditore. Unosit ćete podatke o novim klijentima, njihovim kontaktima u organizaciji, unositi podatke o vašim auditorima i njihovim kompetencijama, provesti cijeli proces certifikacije od početka do kraja. Za razliku od prethodnog slučaja, svi auditori su vaši auditori i definirani su u vašoj instanci softvera.
Nakon odobrenja da se certifikat može izdati, postoji mogućnost da onda samostalno izdajete certifikate.
Nakon potpisa franšiznog ugovora, vaša tvrtka tada postaje naš franšizni partner i možete početi provoditi certifikacije u vašoj državi, koristeći naše ime i našu akreditaciju. Izbjegnite dugotrajan i složen postupak akreditacije te postanite naš franšizni partner.
Zašto preuzeti ADRIACERT franšizu,….pa evo nekih činjenica
- poslovni model koji se razvija 5 godina
- provjeren certifikacijski model
- provjeren model održavanja odnosa s klijentima
- provjeren marketinški model koji ima visok stupanj zadržavanja i održavanja klijenata
- usluga koja je potrebna svakoj organizaciji koja želi dokazati svoju usmjerenost na kvalitetu i fokus prema klijentima
- prepoznatljiv brand
- prva i jedina certifikacijska tvrtka i široj regiji sa američkom akreditacijom
- poslovanje koje traži minimalna ulaganja
- kupujete naše znanje i iskustvo, ali i naše pogreške
- dobivate kontinuiranu edukaciju i podršku
- vrhunski svjetski sustav (software) koji administrativno rješava sve operativne korake i zadatke svakodnevnog rada certifikacijskog tijela
Primatelj franšize može biti isključivo organizacija koja ima visoku i izraženu poslovnu etiku. Menadžment organizacije koji ima isključivo kao motiv ZARADU neće postići željene rezultate. Naravno zarada je i krajnji smisao businessa, ali ne smije biti jedini motiv.
Organizacija odnosno njezino vodstvo mora htjeti napraviti nemoguće, mora htjeti i biti u stanju utjecati na stav i percepciju klijenata prema sustavima upravljanja i ISO certifikatima. Menadžment mora imati visoku empatiju i razumijevanje za ljude s izraženim vještinama u komuniciranju. Mora više slušati nego pričati, a to je temeljno auditorsko ponašanje.
Mora biti predana poslu i prilagodljiva svakom klijentu. Mora imati ispravan stav prema svim nacionalnostima i religijama pogotovo onima koji su prisutni u zemlji u kojoj živi. Mora biti dosljedna i spremna sve usluge za početak izvršiti sama kako bi u budućnosti kada delegira zadatak ostalim suradnicima (auditorima) znao što točno traži od njih.
Morate se moći povezati s emocijom koju imaju naši i vaši klijenti, tj poistovjetiti se i razumjeti njihove potrebe, želje i procese.
Za kraj:
Ukoliko vjerujete da ćete kao ADRIACERT franšizni partner prodavati certifikate organizacijama koji imaju loš ili nikakav sustav upravljanja, tada ADRIACERT sigurno ne može biti vaš davatelj franšize.
Ukoliko i dalje smatrate da možete u vašoj državi voditi ADRIACERT franšizni ured, ili vas interesira jednostavan model (prodaja i certificiranje) molimo da nam javite na adriacert@adriacert.hr kako bismo vam dostaviti upitnik za samo procjenu, koji će pokazati vama i nama koliko ste stvarno spremni preuzeti taj vrlo zahtjevan, stručan i odgovoran posao.
….imajte na umu….
DOBAR FRANŠIZNI PARTNER JE ČUVAR BRENDA