Follow Us:

Adriacert

Home 10001

ISO 10001:2018  Smjernice za izgradnju kodeksa organizacije u svrhu poboljšanja zadovoljstva korisnika

Ovaj dokument daje smjernice za planiranje, projektiranje, razvoj, implementaciju, održavanje i poboljšanje kodeksa ponašanja o zadovoljstvu korisnika.

Ovaj se dokument primjenjuje na kodekse koji se odnose na proizvode i usluge koji sadrže izjave i obećanja koja je organizacija dala korisnicima u vezi s njegovim ponašanjem. Takva obećanja i srodne odredbe usmjerene su na povećanje zadovoljstva kupaca. Dodatak A norme ISO 10001 pruža pojednostavljene primjere komponenti kodeksa za različite organizacije.

NAPOMENA U ovom dokumentu pojmovi “proizvod” i “usluga” odnose se na procesne izlaze organizacije koja je nam

Etički kodeks kreira temeljne vrijednosti organizacije

ijenjena korisniku ili je zahtijeva od njega.

Ovaj je dokument namijenjen bilo kojoj organizaciji bez obzira na vrstu ili veličinu ili proizvode i usluge koje pruža, uključujući organizacije koje oblikuju kodeks ponašanja o zadovoljstvu kupaca za upotrebu drugih organizacija.

Dodatak C norme ISO 10001 daje smjernice posebno za male poduzetnike.

Ovaj je dokument usmjeren na pravila o zadovoljstvu kupaca koji se odnose na pojedine kupce koji kupuju ili koriste robu, imovinu ili usluge za osobne ili kućanske potrebe, iako se primjenjuju na sve kodekse ponašanja o zadovoljstvu korisnika.

ISO 10001 ne propisuje sadržajni smisao kodeksa ponašanja o zadovoljstvu kupaca, niti se bavi drugim vrstama kodeksa ponašanja, poput onih koji se odnose na interakciju između organizacije i njegovog osoblja ili između organizacije i njegovih dobavljača.

Zatražite od vašeg savjetnika da u vaš sustav kvalitete ugradi elemente ove norme, kako bi u konačnici vaš poslovni sustav bio usporediv sa najboljim poslovnim praksama poznatih i cijenjenih organizacija.

Implementacijom ove norme Vaša organizacija  ispunjava jedan od ciljeva održivog razvoja UN-a 

error: Content is protected !!